You are here

Support Consultant

Serac is zeer succesvol en is op zoek naar enthousiaste medewerkers die ons succes en groei verder kunnen stimuleren. Wil jij werken bij een jonge dynamische organisatie waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en zelfontplooiing? Als Support Consultant ben je een onmisbaar onderdeel van het customer support team.

Wij zijn op zoek naar een:

SUPPORT CONSULTANT

De Meern / Utrecht – 32-40 uur

Serac is in 2017 uitgeroepen tot SAP Business One Partner van het jaar en heeft in 2018 een mooie groei gerealiseerd en is daarom op zoek naar uitbreiding van het Customer support team. Als Support Consultant ondersteun je zowel onze (internationale) klanten als collega's om onze software oplossingen zo optimaal mogelijk te benutten, te implementeren en te onderhouden. Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten. Dit kan zowel telefonisch, via Jira (Issue Tracking systeem) of TeamViewer zijn. Door de dynamische klant omgevingen wordt je uitgedaagd om jezelf te blijven ontwikkelen. Dit geeft je eventueel de mogelijkheid om door te groeien naar een Business of Technical Consultancy functie binnen Serac.

Serac biedt naast SAP Business One als ERP oplossing een aantal eigen software oplossingen voor de Retail (POS oplossing), logistiek (handheld scanning) en E-commerce (SAP B1 – Magento integratie). Dit zorgt een afwisselende vraagstukken waarbij je als Support consultant te maken krijgt met verschillende software applicaties, projecten en type klanten. Voor support consultants is een uitgebreid opleidingstraject voorzien met certificering door SAP.

Van een Support Consultant verwachten wij:

  • Klantgerichte instelling
  • MBO+/HBO opleiding met een sterke ICT-component
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal
  • Kennis van SAP Business One of andere ERP/CRM software is een pré
  • Affiniteit met software en bedrijfsprocessen
  • Analytisch sterk en oplossingsgericht
  • Ervaring met databases en rapportgeneratoren is een pre
  • Ambitie en streven om je competenties elk jaar verder te ontwikkelen

Ons aanbod:

Wij bieden een afwisselende en zelfstandige functie binnen een solide en dynamische team met vrijheid en ruimte voor eigen initiatief. Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket (bonus/telefoon/laptop) wordt ter beschikking gesteld. Door onze kennis en ervaring met SAP software en Private Cloud, en de programmering van aanvullende functies in SAP, kunnen wij je als geen ander opleiden of begeleiden bij de verdere groei van je kennis en carrière.

Over Serac:

Serac is Gold partner van SAP. Met SAP Business One leveren wij aan middelgrote ondernemingen een totaal oplossing. Voor de marktsegmenten retail, e-commerce en groothandel heeft Serac eigen oplossingen ontwikkeld. Serac is al ruim 20 jaar actief op gebied van ontwikkeling en beheer van ERP systemen. Daarnaast is Serac al ruim 5 jaar actief met nieuwe ontwikkelingen op het gebied van webshops, portals en webapplicaties. Zie voor meer informatie www.serac.nl

Solliciteren:

Zie jij jezelf als Support Consultant? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar vacature@serac.nl t.a.v. Jan Willem de Bruijn. Voor verdere informatie kun je contact opnemen met Jan Willem de Bruijn tel. 030-658 3333.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.