You are here

AtmR

Korte omschrijving

AtmR staat voor Advies tot en met Realisatie. Het bedrijf is ruim 10 jaar geleden opgericht en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in de driehoek Nijmegen-Doetinchem-Apeldoorn op het gebied van kantoorinrichting, kantoorbenodigdheden, documentsystemen, relatiegeschenken en diverse kantoordiensten.  Door de koppeling van de Magento webshop en de klantenportal met SAP Business One beschikken de klanten van AtmR op elk gewenst moment over de meest actuele artikel- en prijsinformatie, en orderhistorie. Daarnaast kunnen klanten van AtmR in het klanten dashboard een overzicht van alle bestellers, inclusief hun afname, budget en eventuele maximale ordergrootte vinden. Bestellingen en klantinformatie worden real time bijgewerkt in de SAP Business One database.

Functies en kenmerken van AtmR
 

  • Onderhoud van stamgegevens (klantkaarten, artikelen, leveranciers, etc.) alleen nodig in de database van SAP Business One door volledige integratie met aanvullende Serac producten.
  • Realisatie en hosting van de AtmR webshop door Serac.
  • Magento webshop met klantenportal voor orderhistorie en goedkeuringsprocedures.
  • Digitale facturatie voor klanten via AutoDoc SAP/HSE.
  • Verschillende facturatie runs (dagelijks, wekelijks, twee wekelijkse etc.) mogelijk.
  • Volledige geautomatiseerd dropshipment proces door koppeling met leverancier.
  • Alle relevante klantinformatie op één A4 met de taxisheet rapportage in Crystal reports.
  • Speciale klantenkaart ontwikkeld door Serac voor direct overzicht relevante klantinformatie.
  • Management rapportages ontwikkeld in SAP Business One.