You are here

Mei 2020 - Korte lijntjes houden in een digitale tijd

Thuis werken is helaas momenteel de norm en zodoende zijn wij de afgelopen maanden veel minder bij onze klanten op locatie aanwezig geweest. We zitten gelukkig in een branche waarin we veel werk op afstand kunnen verrichten maar we merken toch dat we het directe contact met onze klanten missen.

Lees meer

Bij Serac komen we bij het gros van onze klanten zeer regelmatig over de vloer. Hierdoor weten we wat er speelt en kunnen we voortdurend een partner zijn die toegevoegde waarde biedt aan organisaties die in beweging willen blijven. De afgelopen tijd was het voor ons een uitdaging om goed in contact te blijven en de lijntjes met onze klanten kort te houden. We hebben hier zelf allerlei oplossingen voor gevonden maar in april kwam er ook vanuit SAP een initiatief voorbij om deze tijd te gebruiken voor een extra contact moment tussen SAP, Serac en onze klanten. Met hulp van medewerkers vanuit SAP hebben we interviews afgenomen bij een aantal van onze klanten. Het doel van deze interviews was tweeledig:

  • Samenwerking tussen Serac en onze SAP Business One klanten bespreken
  • Inzicht krijgen in hoe onze klanten zich voorbereiden op de toekomst met SAP Business One.

Het resultaat van deze interviews wordt momenteel door SAP verwerkt in zogenaamde Customer Success Stories welke uiteindelijk gebruikt worden als referentiemateriaal voor nieuwe en bestaande klanten. Een mooi resultaat op papier dus, maar wij waren als Serac vooral blij om uitgebreid in gesprek te zijn met de key-users van onze klanten over wat er nu écht speelt; feedback op de gang van zaken en een blik op de toekomst waarin verdere samenwerking weer tot nieuwe successen zullen gaan leiden.

We zijn dankbaar voor onze klanten die de tijd hebben genomen om hieraan mee te werken – en kijken uit om nieuwe mooie oplossingen bij hen te gaan verwezenlijken.