You are here

Maart 2017 – Service module en Browser Access SAP Business One

Heeft u te maken met reparaties, aftersales,  onderhoud, installatie of andere type service werkzaamheden binnen uw onderneming? Dan is de Service module in SAP Business One voor u van toepassing. Door inzet van (klant)equipmentkaarten, service contracten, service aanvragen en de oplossingen database kan de complete service flow worden vastgelegd en opgevolgd. Al deze gegevens kunt u real time monitoren via het Service HANA dashboard en de Service rapporten.

Lees meer

 

Op woensdag 29 maart hebben Xander van ‘t Hof en Jan Willem de Bruijn op verzoek van de Vereniging van Nederlands SAP Business One gebruikers (VNSG) een interactieve kennis sessie gehouden over de Service module in SAP Business One. Tijdens deze sessie is het goed om te zien dat een groot aantal SAP Business One gebruikers de Service module voor verschillende type activiteiten naar tevredenheid in gebruik heeft.  

 

Daarnaast is het uitleg gegeven over Browser Access voor SAP Business One. Deze functie is nieuw vanaf SAP B1 9.2 en hiermee kunt via de Internet Browser werken in SAP Business One. U kunt alles vinden over SAP B1 9.2 en Browser Acces op de Serac kennisbank. De VNSG is een groep met actieve SAP Business One gebruikers die periodiek samen komen om gebruikerservaringen uit te wisselen. Meer informatie over de VNSG kunt u vinden op de VNSG website. Klik op onderstaande link als u de presentatie wil downloaden of neem contact om te bekijken wat Serac kan betekenen bij optimalisatie/inrichting van uw financiële processen in SAP Business One. Meer Tips & Trick kunt u vinden