You are here

Januari 2014 - Hijman live met SAP Business One 9.0, Magento en de Portal

Hijman is de groothandel voor schoonmaakartikelen in Amsterdam die landelijk opereert en die zijn complete bedrijfsvoering beheert met SAP Business One. Vele schoonmaakbedrijven kopen voor al hun schoonmaakadressen hun materialen in bij Hijman. Dat kan via de winkel in Amsterdam of via de webshop. Eind december 2013 zijn ze overgestapt op de nieuwste versie van SAP Business One 9.0. deze gelegenheid hebben ze tevens aangegrepen om de fysieke winkel grondig te automatiseren met Retail XML. Hierdoor is het mogelijk om via een gewone kassa en via een iPad kassa goederen snel af te rekenen. Dit kan op rekening voor de vaste klanten of elektronisch via de gekoppelde PIN automaten.Lees meer

Hijman is de groothandel voor schoonmaakartikelen in Amsterdam die landelijk opereert en die zijn complete bedrijfsvoering beheert met SAP Business One. Vele schoonmaakbedrijven kopen voor al hun schoonmaakadressen hun materialen in bij Hijman. Dat kan via de winkel in Amsterdam of via de webshop. Eind december 2013 zijn ze overgestapt op de nieuwste versie van SAP Business One 9.0. deze gelegenheid hebben ze tevens aangegrepen om de fysieke winkel grondig te automatiseren met Retail XML. Hierdoor is het mogelijk om via een gewone kassa en via een iPad kassa goederen snel af te rekenen. Dit kan op rekening voor de vaste klanten of elektronisch via de gekoppelde PIN automaten.

Begin januari zijn ze live gegaan met een compleet nieuwe Magento webshop en een klantenportal, beide gekoppeld aan SAP Business One. Nu zijn ze in staat om op een efficiënt wijze nieuwe klanten te verwerken via de webshop. Voor bestaande klanten is er naast de webshop tevens een klantenportal beschikbaar waardoor iedere klant beschikt over een bestellijst per schoonmaakadres. Daarnaast zijn diverse online rapportages voor klanten beschikbaar zodat ze een real time overzicht hebben in bijvoorbeeld de status van de order.

De introductie is een groot succes voor Hijman en haar klanten met als resultaat 1.500 orders in de maand januari die succesvol via de portal in SAP Business zijn verwerkt.